You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Kar Küreme Bıçağı (YENİ)

Kar Küreme Bıçağı (YENİ)

Peace Of Mind
Kar Küreme Bıçağı (YENİ)
[Resim: ka2.PNG]

BIÇAK GÖVDESİ VE TAŞIYICI SİSTEM
Kar Bıçağı çalışma hızı 0-60 km/saat aralığında olacaktır.
Kar Bıçağı, bu çalışma aralığında, yol ve çalışma şartları nedeni ile maruz kalacağı darbe ve yükleri karşılayabilecek dayanımda olacak, yapısında kalıcı biçim değişikliği, kırılma ve benzeri hasar meydana gelmeyecektir. Bıçak gövdesi eğilimlere karşı uygun şekilde tasarlanmış ve desteklenmiş olacaktır.
Bıçak gövdesi ve imalatla kullanılacak sac ve profiller en az St 52 kalitesinde olacaktır.
Bıçağın gövde kaplaması 8 mm poliüretan malzemeden ya da 3 mm Alüminyum olacaktır. Bıçağın kar yönlendirme siperliği olacaktır ve 5 mm poliüretan malzemeden yada 3 mm Alüminyum olacaktır.
Bıçak gövdesi ve kaburgaları St 37 8 mm ‘lik aparatlarda kesilmiş malzemeden yapılacaktır.
Kar bıçağının boyu 2200 - 4000 mm, yüksekliği 1000 - 1100 mm olacaktır.
Üç eşit parçalı bıçaklarda aşınma uçları bağlantısı, cıvatalı ve fiberli somunlu olacaktır. Her bıçak Hardosk malzemeden olup boyu 1000, genişliği 150 mm kalınlığı 15 mm olacaktır. Delik çapı ve merkezi aynı olacak ve bıçaklar birbirlerinin yerine kullanılabileceklerdir.
Çalışma esnasında bıçağın yol yüzeyindeki bir engele çarpması durumunda, engeli aşıp tekrar çalışma konumuna gelmesini sağlayacak yay sistemi olacaktır. Bu durumda gerek bıçakta, gerekse taşıyıcı sisteminde herhangi bir hasar meydana gelmeyecektir. Sistem, düşük hava sıcaklılarında (- 35 C)dahi elastikiyetini koruyacak ve fonksiyonunu yerine getirebilecek özellikte olacaktır.
Kar bıçağının, araca takılmasını sağlayacak geçmeli yataklı ve bunu destekleyecek cıvatalı tertibatı olacaktır. Bu tertibat kamyonlardaki karşılıklarına uygun olacaktır.
Bıçak gövdesi ile kamyonun arasında hem bağlantıyı sağlayan hem de bıçağın aşağı yukarı, sağa ve sola açılı olarak hareketine izin veren taşıyıcı sistemi olacaktır.
Bıçak; yol yüzeyindeki açıya göre de boyuna esneyebilme özelliğine sahip olacaktır.
Taşıyıcı sistem bıçağın bu hareket özellikleri için; bunları hidrolik silindirleri üzerinde taşıyacaktır. Taşıma ve çalışma esnasında bıçak ağırlığı ve yoldan gelecek yük ve darbelere karşı gerekli dayanımda olacaktır.
Yaylar CK45 malzemeden kar mücadelesine uygun bir yapıda sertleştirilmiş olacaktır.
Silindirin kafasında oynar eklem bağlantısı olacaktır.
Bağlantı noktalarında gresörlük olacak veya tüm ek noktaları bakım gerektirmeyen poliüretan plastik ya da bakır burçlardan imal edilecektir.
Kaldırma indirme silindiri çift etkili, üzerinde çekli hız ayar valfi olacaktır.
Silindirin kafası oynar mafsallı olacaktır.
Bıçağın araca bağlanacağı pleyt grubu uluslar arası normlara uygun boyut ve özellikte olacaktır.

[Resim: kar1.PNG]

BIÇAK HİDROLİK SİSTEMİ
Kar Bıçağı hareket fonksiyonları için hidrolik güç, kamyonun hidrolik sisteminden sağlanacaktır.
Bıçağı aşağı-yukarı hareket ettirecek çift tesirli hidrolik silindir olacaktır.
Bıçağın orta merkeze göre sağa ve sola açılı hareketi için 2 adet çift tesirli hidrolik silindir bulunacaktır.
Kar Bıçağı sağ-sol dönüşü en az 26 0 olacaktır.
Kar Bıçağının aşağı –yukarı hareketinin yumuşak olmasını ve gerekli ayarlamaları sağlayacak valf sistemi olacaktır.
Kaldırma–indirme silindiri hortum patlaması vb. durumlarda bıçağın yere düşmesini önleyecek kilit hidrolik valfına(Emniyet Valfı) haiz olacaktır.
Silindirler 200 atm. çalışma basıncına dayanıklı olacak ve bu basınçta sızdırmazlık sağlanacaktır.
Hidrolik hortumlar en az SAE 100 R2 standardına uygun olacaktır.
Hortumlar kamyonun hidrolik güç çıkış valflarına uyacak çabuk değiştirme valflarına(Quick kaplin)haiz olacaktır.
Sistemde kullanılan rekorlar, valflar, kaplinler ve diğer metal elemanlar paslanmaz malzemeden olacak veya paslanmaya karşı kaplanmış olacaktır.
Kar Bıçağı hidrolik elemanların çalışma basınçları, verilecek kamyonun hidrolik sistem basınçlarına ve debisine uygun olacak ve ayarlanacaktır.
Kar Bıçağına, uygun en gelişmiş kumanda sistemi verilecek ve bu kumanda sistemi ile en az aşağıdaki işlevler yapılabilecektir;
Kaldırma konumu
İndirme ve yere bastırma konumu
Sağ ve sol yöne açılış dönüş
Yüzme konumu

[Resim: kar3.PNG]

DİĞER DONAMINLAR VE AKSESUARLAR
Kar Bıçağı araçtan söküldüğünde, park konumu için, yükseklikleri ayarlanabilir ayaklı veya uygun yapıda park düzeneği olacaktır. Ayak yükseklikleri ayarlanabilir olacaktır.
Bıçağı araçtan ayırma işi kolay olacak; park ayakları takıldıktan veya ayarlandıktan sonra, bıçağın hidrolik silindirleri yardımı ile, dışarıdan müdahaleye gerek kalmadan park konumuna alama yapılabilecektir.
Bıçak üzerinde ayarlanabilir tip siperlik olacaktır.
Kar Bıçağı araca takılıyken transport hali için, halatlı veya benzeri emniyet sistemi olacaktır.
BOYA
Kar küreme bıçağı temizlenecek ve boyanacaktır.

Kullanılan astar ve son kat boyaları TSE veya muadilli ulusal veya uluslar arası kalite belgesine haiz olacaktır.
Taş kırılır, tunç erir ama Türklük ebedidir.
[Resim: 519-5193706_mustafa-kemal-ataturk-silhou...vector.png]
Son Düzenleme: 10-12-2017, Saat: 22:40, Düzenleyen: EmirhanPALA.
Cvp: Kar Küreme Bıçağı (YENİ)
Gerçekten insan yaşantısına oldukça katkı sağlayacak bir konu üzerinde paylaşım yapmışsınız Emirhan bey sizi gönülden tebrik ediyorum. Bu konunun, yaşlısı, genci, çocuğu, bebeği farketmeksizin herkesin yaşantısına kolaylıklar getireceğine inanıyorum.

Günümüzde Kar Küreme Bıçağının önemini ne yazıkkı bazı insanlar anlamıyor yada anlamayı reddediyor insanları bu şekilde bilinçlendirmeniz gerçekten çok güzel bir hareket iyi akşamlar, iyi forumlar dilerim esen kalın.
Peace Of Mind
Cvp: Kar Küreme Bıçağı (YENİ)
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Kar küreme bıçağına dair ne varsa herşeyi paylaştığımız bir platform fakat googlede sayfada index alamamızda kötü bi seomuzun olduğuna işaret ediyor efenim.
Taş kırılır, tunç erir ama Türklük ebedidir.
[Resim: 519-5193706_mustafa-kemal-ataturk-silhou...vector.png]
Peace Of Mind
Kar Küreme Bıçağı (YENİ)
Konu forum haklarını ihlal ediyor olabilir yada Gerekli uyarıları dikkate almadığınızdan dolayı konunuz iptal edilmiş olabilir!

#Kilit+Çöp
Taş kırılır, tunç erir ama Türklük ebedidir.
[Resim: 519-5193706_mustafa-kemal-ataturk-silhou...vector.png]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren LFSTurkey.NET sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.