You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

(konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)

(konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)

Yeni Üye
(konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)
İtiraz Eden Kişi Bilgileri

Kullanıcı Adı: MCDGARAGE
Nick: BOZKURTLU

Öncelikle Selamun Aleyküm İLK ÖNCE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM.
fotoğraflardada mevcut olduğu gibi HÜSEYİN SOYDOĞAN adminimiz baş admin ile görüşülüp karar verilecektir dedi ve demeden önce HKUZUCU06 ile aramızda diyolog yaşandı ve sebepsizce konuyu kilitledi.
ve yine belirtmek istiyorum beni banlayan HÜSEYİNSOYDOĞAN.
FOTOĞRAFLAR : https://hizliresim.com/9DtRoZhttps://hizliresim.com/HkAH54
kısa zamanda dönüş yaparsanız sevinirim.teşekkürler.
KAVGA ETMEYEN KİM VARKİ GENÇ ve HIZLI ZAMANLARIMIZ BİRDEN SİNİRLENİP KÜFÜR EDİYORUZ BUNU YAPMAYAN KİM VAR? 

TARTIŞMAMIZIN KONUSU AŞAĞIDA MEVCUTTUR.
BU ARADA EMİRG. BENİM ARABALARIMI PERTE ÇIKARISIYA VURUYORDU EĞER YALAN SÖYLÜYORSAM İTİRAZ ETSİN YALAN DESİN
şimdi şöyle benim emirle sorunum yoktu ufak bi sürtmeden dolayı gitti beni şikayet etti sonra bende sinirlendim tabi ve banlandım sonra konuşmama kararı aldım 33 portunda gezerken emir alperene çarptı ve bende dedimki alperen bidaha emire çarpma seni şikayet edip banlattırır sonra üstüme gelince sövdüm emire.MPR ve ss kanıtım yok olay bu şekilde gelişti ama şöyle bişey var ben 33 portunda küfür ettim 88 portunda 9999 banlanmak nedir anlamadım ve birde 33 portunda banlayın hiç girmeyim 88 portuna gireyim.para cezasına çarptırılsın yada
he son bişey daha 1-2 saat önce beni banlatmış ve hangi discord bilmiyorum discorddan beni etiketleyerek g.o kardeşim diye mesaj atmış resmen kışkırtma var.

DİP NOT : OLAYI GEÇELİ 1 YADA 2 AY OLUYOR AMA ŞİMDİ Mİ KONU AÇIP ŞİKAYET EDİYOR.SAÇMALIK RESMEN
tüm bildiğim bu kadar kararı size bırakıyorum teşekkür ediyorum. 
Bunu ilk beğenen sen ol.
LT Üye
RE: (konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)
(09-03-2020, Saat: 13:58)MCDGARAGE Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İtiraz Eden Kişi Bilgileri

Kullanıcı Adı: MCDGARAGE
Nick: BOZKURTLU

Öncelikle Selamun Aleyküm İLK ÖNCE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM.
fotoğraflardada mevcut olduğu gibi HÜSEYİN SOYDOĞAN adminimiz baş admin ile görüşülüp karar verilecektir dedi ve demeden önce HKUZUCU06 ile aramızda diyolog yaşandı ve sebepsizce konuyu kilitledi.
ve yine belirtmek istiyorum beni banlayan HÜSEYİNSOYDOĞAN.
FOTOĞRAFLAR : https://hizliresim.com/9DtRoZhttps://hizliresim.com/HkAH54
kısa zamanda dönüş yaparsanız sevinirim.teşekkürler.
KAVGA ETMEYEN KİM VARKİ GENÇ ve HIZLI ZAMANLARIMIZ BİRDEN SİNİRLENİP KÜFÜR EDİYORUZ BUNU YAPMAYAN KİM VAR? 

TARTIŞMAMIZIN KONUSU AŞAĞIDA MEVCUTTUR.
BU ARADA EMİRG. BENİM ARABALARIMI PERTE ÇIKARISIYA VURUYORDU EĞER YALAN SÖYLÜYORSAM İTİRAZ ETSİN YALAN DESİN
şimdi şöyle benim emirle sorunum yoktu ufak bi sürtmeden dolayı gitti beni şikayet etti sonra bende sinirlendim tabi ve banlandım sonra konuşmama kararı aldım 33 portunda gezerken emir alperene çarptı ve bende dedimki alperen bidaha emire çarpma seni şikayet edip banlattırır sonra üstüme gelince sövdüm emire.MPR ve ss kanıtım yok olay bu şekilde gelişti ama şöyle bişey var ben 33 portunda küfür ettim 88 portunda 9999 banlanmak nedir anlamadım ve birde 33 portunda banlayın hiç girmeyim 88 portuna gireyim.para cezasına çarptırılsın yada
he son bişey daha 1-2 saat önce beni banlatmış ve hangi discord bilmiyorum discorddan beni etiketleyerek g.o kardeşim diye mesaj atmış resmen kışkırtma var.

DİP NOT : OLAYI GEÇELİ 1 YADA 2 AY OLUYOR AMA ŞİMDİ Mİ KONU AÇIP ŞİKAYET EDİYOR.SAÇMALIK RESMEN
tüm bildiğim bu kadar kararı size bırakıyorum teşekkür ediyorum. 

Evet iftira atıyosun ben senin arabanı hiç bir zaman perte çıkarmadım çıkardıysam da ss ve kanıtın mpr nerde ?
O mpr ler eski HDD mde duruyodu ve onu abime verdim o kullanıyordu o yüzden alamadım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yeni Üye
RE: (konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)
(09-03-2020, Saat: 15:05)emirhangurses Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-03-2020, Saat: 13:58)MCDGARAGE Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İtiraz Eden Kişi Bilgileri

Kullanıcı Adı: MCDGARAGE
Nick: BOZKURTLU

Öncelikle Selamun Aleyküm İLK ÖNCE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM.
fotoğraflardada mevcut olduğu gibi HÜSEYİN SOYDOĞAN adminimiz baş admin ile görüşülüp karar verilecektir dedi ve demeden önce HKUZUCU06 ile aramızda diyolog yaşandı ve sebepsizce konuyu kilitledi.
ve yine belirtmek istiyorum beni banlayan HÜSEYİNSOYDOĞAN.
FOTOĞRAFLAR : https://hizliresim.com/9DtRoZhttps://hizliresim.com/HkAH54
kısa zamanda dönüş yaparsanız sevinirim.teşekkürler.
KAVGA ETMEYEN KİM VARKİ GENÇ ve HIZLI ZAMANLARIMIZ BİRDEN SİNİRLENİP KÜFÜR EDİYORUZ BUNU YAPMAYAN KİM VAR? 

TARTIŞMAMIZIN KONUSU AŞAĞIDA MEVCUTTUR.
BU ARADA EMİRG. BENİM ARABALARIMI PERTE ÇIKARISIYA VURUYORDU EĞER YALAN SÖYLÜYORSAM İTİRAZ ETSİN YALAN DESİN
şimdi şöyle benim emirle sorunum yoktu ufak bi sürtmeden dolayı gitti beni şikayet etti sonra bende sinirlendim tabi ve banlandım sonra konuşmama kararı aldım 33 portunda gezerken emir alperene çarptı ve bende dedimki alperen bidaha emire çarpma seni şikayet edip banlattırır sonra üstüme gelince sövdüm emire.MPR ve ss kanıtım yok olay bu şekilde gelişti ama şöyle bişey var ben 33 portunda küfür ettim 88 portunda 9999 banlanmak nedir anlamadım ve birde 33 portunda banlayın hiç girmeyim 88 portuna gireyim.para cezasına çarptırılsın yada
he son bişey daha 1-2 saat önce beni banlatmış ve hangi discord bilmiyorum discorddan beni etiketleyerek g.o kardeşim diye mesaj atmış resmen kışkırtma var.

DİP NOT : OLAYI GEÇELİ 1 YADA 2 AY OLUYOR AMA ŞİMDİ Mİ KONU AÇIP ŞİKAYET EDİYOR.SAÇMALIK RESMEN
tüm bildiğim bu kadar kararı size bırakıyorum teşekkür ediyorum. 

o zaman sende yalan söylüyorsun ve iftira atıyorsun bunu benden daha iyi biliyosun perte çıkarttın evet mpr ve kanıtım yok olsa yazardım.şimdi senle muhattap olamam.banım açılsın.kimseye eyvallahım olmıcak.kimseye karışmıcam.cehennemin dibine kadar yolun var emir.SENİNLE MUHATTAP OLMUYORUM OKU VE CEVAP YAZMA LÜTFEN.
Bunu ilk beğenen sen ol.
LT Üye
RE: (konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)
(09-03-2020, Saat: 18:14)MCDGARAGE Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-03-2020, Saat: 15:05)emirhangurses Adlı Kullanıcıdan Alıntı: o zaman sende yalan söylüyorsun ve iftira atıyorsun bunu benden daha iyi biliyosun perte çıkarttın evet mpr ve kanıtım yok olsa yazardım.şimdi senle muhattap olamam.banım açılsın.kimseye eyvallahım olmıcak.kimseye karışmıcam.cehennemin dibine kadar yolun var emir.SENİNLE MUHATTAP OLMUYORUM OKU VE CEVAP YAZMA LÜTFEN.
Yalnız kendi konunu birde düşünmeden yazmışsın hem diyosun iftira ise yazsın falan ''BU ARADA EMİRG. BENİM ARABALARIMI PERTE ÇIKARISIYA VURUYORDU EĞER YALAN SÖYLÜYORSAM İTİRAZ ETSİN YALAN DESİN''
Sonradan diyosun ki yazma muhatap olma. Olmak zorundayım çünkü benim hakkımda açılmış bir konu!
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yeni Üye
RE: (konu kilitlenmişti ve geri dönüş yapılmadı bende tekrardan konu açtım tşkler)
yapmışsınki diyorum ben deli miyim yalan yanlış söyleyecem.muhattap olma benle oku ve cevap yazma.her yazdığında konu uzuyor.iyiliğimiz için yazma.biliyorum banımın açılmasını istemiyosun.açılırsada kuduracaksın onuda biliyorum.o yüzden cevap yazma lütfen.
Bunu ilk beğenen sen ol.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren LFSTurkey.NET sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.