S.a arkadaslar
yanlamayi tam olarak nasil yapiyorsunuz acemi degilim sadece sizin tekniklerinizi
bilmek istiyorum.
örnek olarak .. debraj+elfreni yada
viraj'da kazi birakip yine tekrar full gaza yüklemenmek gibi seyler
Discord adresimize katılın. Discord adresimize katılın, yeni bir çok özellikle birlikte yayında!
Yanlama ?
Yanlama ?
Ynt: Yanlama ?
Aleykum Selam Ben Driftte pek iyi sayılmam ancak yaptığım taktikler
Klavye ile oynuyorum gaz,fren sağ,sol ok tuşlarından yapıyorum vites yükseltme A düşürme Z Debriyaj S ve hızlı döndürme çarpanı olarak E tuşunu kullanıyorum
Drift yaparken Debriyajı virajlarda güç düşerse kullanırım gaza bas çek yaparım bu arada hızlı döndürme tuşu elimden hiç bırakmam el Frenini ise gerektiği zaman kullanıyorum
Klavye ile oynuyorum gaz,fren sağ,sol ok tuşlarından yapıyorum vites yükseltme A düşürme Z Debriyaj S ve hızlı döndürme çarpanı olarak E tuşunu kullanıyorum
Drift yaparken Debriyajı virajlarda güç düşerse kullanırım gaza bas çek yaparım bu arada hızlı döndürme tuşu elimden hiç bırakmam el Frenini ise gerektiği zaman kullanıyorum
Ynt: Yanlama ?
Ben oyuna ilk başladığımda mouse, sonradan klavyeye geçmiş birisiyim. Sana klavye taktilerinden vereyim. Ama mouse istersen, onuda hallederim. ıkisi birbirine çok benziyor zaten...
Klavyede kesinlikle hızlı döndürü kullanmalısın. Bu twinde daha stabil gitmeyi kolaylaştırır. Diyelim öndeki mouseli. Çat diye çevirdi. Sende hızlı döndür kullanmıyorsun. Hareketlerin yavaş kalacak ve geride kalacaksın. Bu dediğimi uygula..
Virajdan viraja değişir aslında. Ama genellikle savurmayla girilir her viraja. El freni sadece gerekli hızı ayarlamanda yardımcı olur. Tabi bu sadece bir özelliği el freninin. Ters pit çıkışının 400-500 metre ilerisindeki S virajı mesela. 75. metrede savur ve 4'ten 3'e çek. Hafif el freni asıl gerekli hızı yakalamak için. ıkinci virajda dişliyi sen ayarlarsın. Ayarına göre değişir çünkü. Burada tam dönerken hızlı döndür kullanırsan full lock yapabilirsin. Ama spin atma ihtimalin yüksek o ayrı konu. Tecrübene kalmış bir şey.
Yani sana diyeceğim. Savur, vites düşür viraja geldiğinde, gerekli hızı yakalamak için el freni kullan. Ve hızlı döndürü unutma.
Klavyede kesinlikle hızlı döndürü kullanmalısın. Bu twinde daha stabil gitmeyi kolaylaştırır. Diyelim öndeki mouseli. Çat diye çevirdi. Sende hızlı döndür kullanmıyorsun. Hareketlerin yavaş kalacak ve geride kalacaksın. Bu dediğimi uygula..
Virajdan viraja değişir aslında. Ama genellikle savurmayla girilir her viraja. El freni sadece gerekli hızı ayarlamanda yardımcı olur. Tabi bu sadece bir özelliği el freninin. Ters pit çıkışının 400-500 metre ilerisindeki S virajı mesela. 75. metrede savur ve 4'ten 3'e çek. Hafif el freni asıl gerekli hızı yakalamak için. ıkinci virajda dişliyi sen ayarlarsın. Ayarına göre değişir çünkü. Burada tam dönerken hızlı döndür kullanırsan full lock yapabilirsin. Ama spin atma ihtimalin yüksek o ayrı konu. Tecrübene kalmış bir şey.
Yani sana diyeceğim. Savur, vites düşür viraja geldiğinde, gerekli hızı yakalamak için el freni kullan. Ve hızlı döndürü unutma.
Ynt: Yanlama ?
Cok tesekkür ederim
ben mouse ile senelerimi gecirdim
klavyeye bi türlü alisamadim. youtube'da tek
tük gördüm klavyele yanliyanlari denedim pek
oturmadi bende ;D
hizli dönderme tusuna driftde hep basilimi tutuyorsun?
ben kardesimle twin yapmaya calismisdim bi aralar ya cok arkada kaliyordum yada sadece bi kisa süre tutabiliyorum arabayi yan yana.
Drifte pek kötü sayilmam aslinda ama bu twin'i bi tuturamadim
kusura bakmayim ben yurtdisinda kaldigim
icin türkce klavyem yok :/
ben mouse ile senelerimi gecirdim
klavyeye bi türlü alisamadim. youtube'da tek
tük gördüm klavyele yanliyanlari denedim pek
oturmadi bende ;D
hizli dönderme tusuna driftde hep basilimi tutuyorsun?
ben kardesimle twin yapmaya calismisdim bi aralar ya cok arkada kaliyordum yada sadece bi kisa süre tutabiliyorum arabayi yan yana.
Drifte pek kötü sayilmam aslinda ama bu twin'i bi tuturamadim
kusura bakmayim ben yurtdisinda kaldigim
icin türkce klavyem yok :/
Ynt: Yanlama ?
Ben virajlarda sadece gazla kaydiriyorum arkayi
yanlarkene hizlanmak icin vitesi yükseltiyorum
veya tam tersi yavaslamak istedigimde ara ara elfreni
cekiyorum ve yaninda vitesi kücültüyorum.
Virajlarda vitesi kücültüyorum
Yada diyelimki sag viraj geliyor
sola savurup gazi kesiyorum ve sonra sag cevirip sadece kisaca gaza tokunuyorum
Yakinda video yapmayi düsünüyorum bu
forum icin ekrani cekerkene biraz sorunlar yasiyorum
yanlarkene hizlanmak icin vitesi yükseltiyorum
veya tam tersi yavaslamak istedigimde ara ara elfreni
cekiyorum ve yaninda vitesi kücültüyorum.
Virajlarda vitesi kücültüyorum
Yada diyelimki sag viraj geliyor
sola savurup gazi kesiyorum ve sonra sag cevirip sadece kisaca gaza tokunuyorum
Yakinda video yapmayi düsünüyorum bu
forum icin ekrani cekerkene biraz sorunlar yasiyorum
Ynt: Yanlama ?
Tekrardan merhaba, ne gibi sorunlar yaşıyorsun forumda ? ve evet hızlı döndürme sürekli basılı kalsın. Türkcen iyi bizim için sıkıntısı yok
Ynt: Yanlama ?
Tekniğin gayet iyi. Her zaman hızlı döndür'e basılı tutma. Araba dengesiz hareketler yapmaya başlar. En azından öyle alışma derim ben. Atanlarda var.
Twin'in mantığı bellidir zaten. Arkada kalmanın sebebi hareketlerini geciktiriyorsundur. Mesela önde birisi çat diye çevirdiğinde direksiyonu sen çevirene kadar, önündeki viraja girer bile. ışte hızlı döndür burada devreye girer.
Twin'in mantığı bellidir zaten. Arkada kalmanın sebebi hareketlerini geciktiriyorsundur. Mesela önde birisi çat diye çevirdiğinde direksiyonu sen çevirene kadar, önündeki viraja girer bile. ışte hızlı döndür burada devreye girer.
Ynt: Yanlama ?
Var ama lfs'ye ilk başladığım zamanlarda. Mouseli zamanlarımda.
Buradan bakabilirsin. ıki adet videom var zaten, ikiside acemice. ;
Tıkla
Buradan bakabilirsin. ıki adet videom var zaten, ikiside acemice. ;
Tıkla
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi